Toode lisatud ostukorvi edukalt
kogus
Seal 0 [/ 1] tooteid oma ostukorvi. Seal on 1 toode oma ostukorvi.
kogusumma
Jätka ostlemist

MÜÜGITINGIMUSED

ARTIKKEL I - Ulatus

Poe "Cultureindoor.com" viidi läbi ja ettevõtte poolt SRÜ
Need nõuded ja tingimused, ilma piirangute ja eranditeta kõigi tehtud müük SRÜ Firma mitte-professionaalne, kes soovivad omandada tooteid pakutakse müügiks Müüja poolt oma veebilehel Cultureindoor.com .
Need tingimused kehtivad välistades kõik muud tingimused, sealhulgas kohaldatavad müük kauplustes või muude levitamise ja turustamise kanalid.
Need Müügitingimused on kättesaadavad igal ajal sellel veebilehel ja ülimuslikud, kui üldse, mis tahes muud versiooni või mis tahes muu vastuolulised dokument.
Kui ei ole tõestatud vastupidist, registreeritud andmeid SRÜ Firma tõendina kõigi tehingute puhul.
Vastavalt artikli L.111-1 of Consumer kood, sisu "Cultureindoor.com" lubab, enne lepingu sõlmimist tellimuse klient teada põhiomadused valitud tooteid.

Toode pakkumised on varud. Teavet toodete kättesaadavuse pakutakse ajal tellimuse.
Muudatused Üldtingimuste siduvad kohapeal kasutajad oma on-line ja ei kehti tehingu enne.

Valideerimine et ostja poolt on nende tingimustega nõustunud ja tingimused.


ARTIKKEL 2 - taganemisõigus

Ostjal on kooskõlas artikli L 121-21 kohta tarbijakaitse seadustiku, periood 14 tööpäeva jooksul alates toodete tarnimist teavitada SRÜ firma oma kavatsusest kasutada oma õigust äravõtmist. Ostja peab siis neid tagasi Müüja lõpus vahetada või toetuse, tingimusel et tooted on tagastatud originaalpakendis ja väga heas korras 14 päeva jooksul teatise oma otsusest taganeda . Kahjustatud esemed, määrdunud või puudulik ei tagastata ega vahetata. Tagasi kulude eest vastutab ostja. Tagastamine tooted peavad olema kaasas arve. Vahetamist (vastavalt võimalustele) või tagasimaksmise tehakse 14 tööpäeva jooksul alates Müüja poolt, artiklid tagastatud Ostja. Kulude katmine toimub vastavalt algne makseviis, krediitkaardiga, PayPal või pangaülekandega.

Iga taotluse firmalt SRÜ saab teha:
- mail sav@cultureindoor.com.
- telefonil 0164212000 esmaspäevast reedeni 10:00-00:30 ja 14:30-17:00.

Iga toode vahetada või tuleb toetuse tagasi täies ulatuses (sealhulgas käsiraamatuid ja tarvikud) ja originaalpakendis ideaalses seisukorras, in Colissimo kindlustus katab turuväärtus tagastatud toodete järgmisel aadressil: SRÜ - 32 Rue de la Regalle -77181 Courtry.

Artikkel 3 - Validation kontrollid

On Kliendi valimiseks saidi tooteid, mida nad soovivad tellida.

Iga alla kirjutanud klient "topeltklõps" kujutab endast tagasivõtmatu vastuvõtmise mida saab vaidlustada üksnes ettenähtud juhtudel nende üldtingimused nagu taganemisõigus ja otsas.

Vastavalt seadusele 13. märtsi 2000. aasta elektrooniline allkiri, alates hetkest, kui klient salvestab korra või "topeltklõps" mis tahes ostutellimuse, kliendi tellimuse loetakse aktsepteeritud teadlikult ja pöördumatu, nii hindade, mahtude ja koguste kohta.

Nõustumine et on tasuda ja selle kättesaamist tervikuna.

Tühistamise tellimuse Klient pärast selle heakskiitmise Provider lisaks 14 päeva tulenevad taganemisõiguse muul põhjusel kui vääramatu jõu summa, mis võrdub 10% kogu arve Provider võetakse teel omandatud kahjude hüvitamist kahju ka.

Artikkel 4 - Hind

Tooted tarnitakse kehtestatud määrade kohapeal, saate salvestamise ajal järjekorras müüja poolt. Hinnad on eurodes ja maksu (koos käibemaksuga).
Need hinnad on kindel ja ei kuulu muutmisele ajal kehtivusaeg, mis on näidatud Müüja veebilehel. Need ei sisalda töötlemise tasu, laevandus, transport ja tarnimine, mille eest makstakse lisatasu.
Elektroonilise arve Müüja poolt väljastatud ja saadetakse kliendile e-posti aadress on vabastada Müüja.

SRÜ jätab endale õiguse tühistada kõik tellimused, mille hinnad oleks vale tulemusena arvuti viga, häkkimine, andmesisestuse vea või muu sisemise või välise kurjuse ühiskonnale. SRÜ on vaja, et vältida kliendi tellimuse tühistamiseks ja tehke vajalikud tagasimaksmist. Kui leiate vea, tänan teid meiega ühendust e-posti aadressil contact@cultureindoor.com.

(**) hind liitri kohta ja kilogramm on eksklusiivne reklaami hind.

Artikkel 5 - Maksmine

Hind on tasuda täies päeval tellimuse Ostja poolt.
Et määrata, et SRÜ pakub ostjale erinevaid makse, mille eesmärk jooksul ostutellimuse, nimelt: krediitkaardi turvaline makse ja raha 3x (50% ajal, et / 25% 30 päeva / 25% 60 päeva) paypal, paypal väljendada, rahakaardiga, ülekandega.

Krediitkaardi maksed debiteeritakse ajal tellimuse.

Suvalises järjekorras tasuda tšeki või rahakaardiga töödeldakse pärast makse saamist. Valmisoleku aegu laevanduse kalkuleeritakse alates makse laekumise.

SRÜ Ettevõte jätab endale õiguse peatada mis tahes järjekorras juhtimise ja kohaletoimetamise korral loa andmisest keeldumise makse krediitkaardiga sertifitseeritud finantsasutus, makse volituse andmisest keeldumise tšeki alates kontrollida tagada osaühingu poolt valitud SRÜ või puhul Maksmata jätmine.
SRÜ Firma konkreetselt jätab endale õiguse keelduda tarne või esitama tellimuse klient, kes ei ole täielikult tasutud või eelmise korra või kellega makse vaidluste praegu on manustamist.
SRÜ ei vastuta mis tahes omastamise või kuritahtliku kasutamise mingeid maksevahendeid, mida ei oleks olnud võimalik avastada kontrollimisest.
SRÜ täieõiguslik omanik müüdud kaupade täitumiseni kätte kõik summasid kliendi poolt tema kontrolli all, sealhulgas tasud ja maksud.
Omandiõiguse üleminek vara ostetud SRÜ kliendi poolt kolmandale isikule, ei toeta SRÜ Firma
Ainult algsele ostjale vara nõuda juurdepääsu sätted nende müügitingimusi.

Artikkel 6 - hetkeline ja ustavusallahindluste

Alates esimese ostu ja suvalises järjekorras ületa järgmisi piirmäärasid, klient saab kohe soodushinnaga:
- 5% allahindlust 149 € ostu
- 7,5% allahindlus € 349 ostu
- 10% allahindlus € 750 ostu
- 15% vähendamine 1500 € ostu
- 20% allahindlus € 3000 ostu
Klient saavad pluss Ustavusallahindluse. Tellimusi kokku (va transpordikulud) on kumulatiivsed ja kliendi kasu soodushinnaga vastab laager kui ületanud.
Klient kaotab soodustust, kui see ei liigu kontrolli eest üheks aastaks.

Mõned tooted on välja viivitamatu tagastamise ja ustavusallahindluste. Need tooted on märgistatud "ei kuulu soodustust." Täielik süsteem võib üleandmise igal ajal peatada (sealhulgas Pakkumisvõimaluste kogu kataloogi soldes..etc periood)

flash müügi tooted ei kuulu kohest ja püsikliendi hinnaalanduse süsteemi.

ARTIKKEL 7 -Shipping / Delivery

Saatmine aeg sõltub makse kliendi poolt valitud, tellimuse ettevalmistamise astunud kättesaamisel lunastamine makse.
Tooted ostetud Ostja saab lähetatakse maksimaalselt 5 tööpäeva määratud aadressile Ostja poolt oma tellimuse veebilehel, vastavalt võimalustele.
Juhul puudumise tellitud kaup, eriti kuna meie tarnijad, ostja teavitatakse esimesel ja on võimalus tellimus tühistada. Ostja on võimalus taotleda kas toetust, kui üldse, makstakse 15 päeva hiljemalt nende maksmise või vahetada toote omadusi ja hinna ekvivalendiga, kui SRÜ suudab pakkuda.
Kui võimatus vahetada, SRÜ jätab endale õiguse tühistada Kliendi tellimuse ja tagastada makstud summad.
Teave toodete kättesaadavust, mis on edastatud meie tarnijad, kättesaamatuse toodet ei tegele vastutusel SRÜ või õigus kahju kliendile.
Välja arvatud erijuhtudel või puudumist üks või mitu, toodetele tellitud valmib korraga.
Kohale on tehtud sõltumatu kandja.
- Prantsusmaal, Korsika ja Monaco: 24HR tarne Chronopost tellimuste kogukaaluga alla 50kg, tarne 2 kuni 3 päeva kandja Tellimuste üle 50kg
- Rahvusvaheliste: tarne 5 kuni 7 tööpäeva Chronopost või Coliposte
- For Overseas: Tarneaeg 4-8 tööpäeva jooksul Coliposte
Toimetaja rasked ja mahukad pakkide saadab objekti kandja.
Müüja kohustub tegema kõik endast oleneva, et pakkuda tooteid tellida Ostja poolt määratud tähtaja jooksul eespool. Kui tellitud kaup ei ole toimetatakse tähtaeg lepingus sätestatud müük võib tühistada kirjaliku taotluse alusel ostja. Summad Ostja poolt tasutud summa tagastatakse viivitamata, välistades mingit kompensatsiooni või mahaarvamist, vastavalt artikli L111-1 of Consumer kood.

Kui eritellimusel Ostja seotud pakendite nõuded ja toodete vedu tellitud nõuetekohaselt tunnustatud kirjalikult Müüja nendega seotud kulud on täiendavad spetsiaalsed arvete kohta hinnangu varem tunnustatud kirjalikult poolt Ostjale.

Tooted tarnitakse määratud aadressile kliendi poolt tellimuse vorm.
Klient peab kontrollima täielikkust ja vastavust teabe SRÜ Viimane ei vastuta mis tahes andmesisestuse vead ja tagajärgede poolest viivitusi või valetarne. Sellega seoses kõik kulud tagasipöördumiseks tellimus täielikult kandma klient.
SRÜ ei vastuta kohaletoimetamise viivituse tõttu ekslikult aadresse, telefoninumbreid ostja antud või vääramatu jõud.
Klient peab kontrollima pakendi seisukorda ja sisu kauba üleandmisel. Iga anomaalia puudutavad sünnitust (kahju, puudu toote võrreldes kohale toimetanud, kahjustatud paketi katki toode ...) peab olema märgitud kättesaamise reisivautšer "oluliseks ja täielik käsitsi kirjutatud reservid", millele on lisatud allkiri kliendi ja seda juuresolekul kohaletoimetajale. Juhul kohta posti teel saatmine, kui pakend saabub vigastamise või avamiseni on oluline, et klient luua teguriga või postkontoris see sõltub "kahjuaruanne" (aruande 170) nii, et SRÜ saab avada uurimise ja hüvitamise menetlus.
Klient peab kinnitama seda probleemi saates kandja kahe (2) tööpäeva jooksul pärast kohaletoimetamise posti tagasi saamise märkides selliseid väiteid.
Klient samaaegselt hoiatada SRÜ saates selle kirja koopia (koos originaali "kahjuaruanne" korral), et: SRÜ 32 Rue de la Regalle Courtry 77181 või e-posti teel jooksul sav@cultureindoor.com kahe tööpäeva jooksul. Pärast seda aega ja ei täida need formaalsused mingit taotlust saab õiguspäraselt müüja poolt aktsepteeritud.

Sõltuvalt kohaletoimetamise asukohast ja tellimuse kliendi kasu tasuta üleandmise (detail siin: http://www.cultureindoor.com/content/12-livraison-gratuite). Mõned tooted saavad tasuta tarne oma kehakaalu tõttu. Kindla tasu ühiku seejärel tasuma kliendi ajal järjekorras (see teave on näidustatud alla desciption toodete).


ARTIKKEL 8 tarne vead - Nõuetele mittevastavad kaubad - Toote tagastamine

Klient peab maksma SRÜ firma hiljem 48 tundi pärast sünnitust, mis tahes nõude viga tarne ja / või mittevastavuse kaupade liiki või kvaliteet võrreldes kandeid tellimisleht. Iga väidet pärast seda aega ei võeta ilma.
Iga nõude SRÜ ühiskonnas saab teha:
- e-posti teel läbi kontakt vormi
- telefonil 0164212000 esmaspäevast reedeni 10:00-00:30 ja 14:30-17:00.
Mis tahes nõue ei tehtud eeskirjade eespool määratletud ja tähtaja jooksul ei ole võimalik arvesse võtta ja vabastada firma kogu SRÜ kliendi vastutuse eest.

Tuletatakse meelde, et kliendi kasu õigusliku tagatise vastu varjatud vead (Art 1641-1649 tsiviilseadustiku) ja vastavuse õigusliku garantii (art L211-1 ja järgnevate tarbijakaitse seadustiku). Ostja võib tegutseda jooksul 2 aastat toote tarnimist tegutseda. Ostja saab valida remonti või väljavahetamist, tagatise alusel vastavusdeklaratsiooni. Rakendamisel tagatis varjatud puuduste korral saab ostja valida resolutsioon müügi või vähendada müügihinda vastavalt artikli 1644 tsiviilseadustiku.


Iga toode vahetada või tuleb toetuse tagastada 14 päeva jooksul alates tagastamise kokkulepe SRÜ ettevõte tervikuna (sealhulgas käsiraamatuid ja tarvikud) ja originaalpakendis ideaalses seisukorras, Colissimo soovitatav kindlustus turuväärtus tagastatud toodete järgmisel aadressil: SRÜ - 32 Rue de la Regalle -77181 Courtry. Kõik naaseb tuleb teatada enne Klienditeenindus Ettevõtte SRÜ Hea trükitud tulu tuleks vedada sees pakendis.
Täpsem kohaletoomisega klient hüvitab firma SRÜ (toetamisele ja maksumuse piiresse saatva Colissimo soovitatav), välja arvatud juhul, kui see oleks tõestada, et toode ei vasta esialgse deklaratsiooni teinud kliendi poolt tagasipöördumise õiguseta.
Eiramine eespool kirjeldatud menetlusele ei nõude täitmata jätmise või defekti Kauba ei võeta.

Vahetamist (vastavalt võimalustele) või tagasimaksmise tehakse 14 tööpäeva jooksul alates Müüja poolt, artiklid tagastatud Ostja. Kulude katmine toimub vastavalt algne makseviis, krediitkaardiga, PayPal või pangaülekandega.

Kõigil muudel juhtudel, naaseb üksnes kliendile.

Artikkel 9 - Omandiõiguse - Kanna riskide


Omandiõiguse üleminek toodete Müüja kasuks Ostja, toimub alles pärast täielikku tasumist viimase poolt ja see sõltumata üleandmise kuupäev tooteid.

ARTIKKEL 10 - Müüja vastutus - Garantii

Tooted tarnitakse Müüja poolt antud kooskõlas õigusnormidega,
- juriidiline vastavuse tagamise osas
- õigusliku tagatise vastu varjatud puuduste vigane materjali, disaini või tootmise mõjutavad tarnitud toodete ja muutes need kasutuskõlbmatuks
- Tootja garantii, sõltuvalt brändi ja toote kohta.
Garantii on välistatud juhul, väärkasutus või puudumine hooldustöid osa Ostja, nagu puhul tavaline kulumine, õnnetusjuhtumi või vääramatu jõu ja garantii müüja piirdub asendamisega või tagasimaksmise nõuetele mittevastavate toodete või määratud vice.
Et kaitsta oma õigusi, peab ostja, ähvardusel ilmajätmine igasugusest tegevusest, mis on seotud sellega, teavitama Müüjat kirjalikult olemasolu defekte maksimaalselt 8 päeva alates nende avastamisest.
Müüja asendab või defektiga tooteid või osade garantii alla hinnata.
Tooted müüakse veebilehel vastama kehtivatele määrustele Prantsusmaal. Müüja vastutus ei tekkinud jätmise korral õigusaktide järgimist riigi, kus tooted on tarnitud, on Ostja kontrollida.
Ostja vastutab toodete valik, nende ladustamist ja kasutamist.
Müüja ei vastuta või ei igasugune järgnev hilineda või ei esinemise vääramatu jõu tavaliselt tunnustatud Prantsuse kohtupraktikat.
Elektriseadmed ette komplekti peab olema ühendatud kvalifitseeritud elektrik. Vastutus SRÜ ei tohi mingil juhul ei vastuta mis tahes rikkumise eest nii nende paigaldamine.

Kuna oluline tingimus müük, tuletatakse meelde, et ostja vastutab ainuisikuliselt hulka kuulub Müüja tooted, nende sobivust nende kasutamise ja sihtkoha kohta. Ostja keelatakse Müüja tooteid, mis oleks vastuolus avaliku korra, nõuetele kood rahvatervise ja üldisemalt õigusliku või regulatiivsete sätete alusel Prantsuse ja Euroopa õiguse.


Artikkel 11: Ei osalise kinnitamise

Kui üks või mitu sätet nende tingimuste hoitakse kehtetuks või deklareeritud sellisena tahes seaduse, määruse või pärast lõpliku otsuse pädev kohus, välja sätted jäävad täies jõus ja ulatust.

ARTIKKEL 12 - andmetöötlus ja vabaduste

Vastavalt seadusele 78-17 6. jaanuaril 1978 oli ta meenutas, et isikuandmete taotletud Ostja on kohustatud töötlema järjekorras ja arvete koostamine, näiteks.
Ravi teabe läbi Site Müüja on tehtud teema deklaratsiooni CNILile.
Ostjal on kooskõlas riiklike ja Euroopa määruste püsiva juurdepääsu õigust, muutmise, parandamise ja opositsiooni seoses informatsiooni.

ARTIKKEL 13 - Intellektuaalomandi

Saidi sisu on vara Müüja ja tema partnerite ja on kaitstud Prantsuse ja rahvusvaheliste seaduste intellektuaalomandi.
Täieliku või osalise reprodutseerimise käesoleva sisu on rangelt keelatud ning võib endast autoriõiguste rikkumist.
Lisaks SRÜ jääb omanikule kõik intellektuaalse omandi õigused uurimustel, joonised, mudelid, prototüübid jms tehtud (isegi palvel Klient) jaoks teenuste osutamise Kliendile. Kliendi seetõttu keelab reprodutseerimise või kasutamise uuringud, joonised, mudelid ja prototüübid, jne, ilma eelneva kirjaliku nõusolekuta SRÜ, mida saab teha see sõltub rahalise tasu.

Artikkel 14 - Kohaldatav õigus - Keel

Selgesõnalise kokkuleppe poolte vahel, see leping reguleerib ja vastavalt Prantsuse õiguses.
See on kirjutatud prantsuse keeles. Kui see on tõlgitud ühes või mitmes keeles, ainult prantsuskeelne tekst korral on ülimuslik Vaidluse.

ARTIKKEL 15 - Vaidlused

Kõik vaidlused, mis tulenevad käesoleva lepingu võib tekitada puudutavad selle kehtivust, tõlgendamist, täitmist, lõppemist, nende tagajärgi ja nende tagajärjed on esitatud pädevate kohtute tavaõiguse tingimused.
Vaidluse korral spetsialistide ja / või ettevõtjad, pädev äriregistri on selle koha registreeritud kontor ettevõtte SRÜ

ARTIKKEL 16 - nõustumine Ostja

Asjaolu, et isik (või üksus) nõuda Müüja veebilehel tähendab nõustumist ja täielikku aktsepteerimist nende Müügitingimused, nagu on sõnaselgelt tunnustatud ostja poolt, kes annab eelkõige vastuolulist dokumenti, mis oleks võimalik jõustada Müüja vastu.


Teie registreerimine oli edukas Your email is already registered
or this is not an email address
Accept

Selleks, et pakkuda teile teenuseid ja pakkumised vastavalt teie huvidele, kultuuri- Indoor kasutab küpsiseid. Jätkates veebilehte, nõustute nende kasutamisega. Lisateavet ja küpsiseid seada, klõpsa siin .